logo
ArEn

نتایج جست و جو:

149

تعداد نتایج:

149

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

تجزیه و تحلیل ارزش بلندمدت مشتری (CLV) به منظور بخش‌بندی و مدیریت سودآوری مشتریان مورد مطالعه: یکی از بانک‌های تجاری ایران

کلیدواژه: ارزش بلندمدت مشتری (CLV) ؛ بازاریابی ارتباطی (RM) ؛ بخش بندی مشتری ؛ مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ؛ مدیریت سودآوری مشتریان

نویسندگان: آذر، عادل ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ صفری کهره، محمد

ناشر: پژوهش های مدیریت در ایران

به همان میزان که پارادیم بازاریابی تکامل پیدا می کند، توجه به روابط بلندمدت با مشتری نیز اهمیت می یابد. امروزه غالب شرکت ها و مؤسسات در سطح جهان، اعم از تولیدی و خدماتی به طور فزاینده ای درآمدهای خود را از راه ایجاد و حفظ رابطه بلندمدت با مشتریان خود کسب می کنند. حرکت به سمت بازاریابی مشتری- محور هم... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

چگونگی عدم تحقق معمای خست در جامعۀ اسلامی از دیدگاه قرآن کریم

کلیدواژه: اقتصاد ؛ قرآن ؛ مصرف قوام ؛ معمای خست

نویسندگان: خادم علیزاده، امیر ؛ صفری، محمد

ناشر: تحقیقات مالی اسلامی

یکی از مباحث اقتصاد کلان، معمای خست می‌باشد. کینز در این معما نشان داد که پس‌انداز بیشتر، همواره مفید نیست. یعنی در شرایط رکودی (کمتر از رشد بالقوه) و با فرض تبعیت سرمایه‌گذاری از درآمد ملی، پس‌انداز بیشتر موجب پس‌انداز حتی کمتر از مقدار اولیه آن می‌شود. از سوی دیگر آموزه‌های اسلامی، مسلمانان را از ... ادامه

سال:1392

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تأثیر اعتماد به برند بر انگیزه مشتریان برای سپرده‌گذاری در مؤسسات قرض‌الحسنه خصوصی با میانجی‌گری وفاداری به برند (مورد مطالعه: مؤسسه قرض‌الحسنه انصارالمهدی شهرستان بشرویه)

کلیدواژه: اعتماد ؛ انگیزه ؛ نهاد قرض الحسنه

نویسندگان: صفری نادری، مرتضی

ناشر: موسسه آموزش عالی پیروزان، دانشکده علوم انسانی

بسیارى از عقود در فقه دلیل خاص دارند، افزون بر این، ادله عامى نیز وجود دارد که همه عقود را در بر مى گیرد و مستند استنباط احکام و شروط عقود و قراردادها در فقه است یکى از این ادله عام آیه شریفه «تجارة عن تراض» است که محتواى این مقاله بر محور آن در چهار مبحث ساماندهى شده است در مبحث اول نکات ادبى الفاظ... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تأثیر عوامل اقتصادی بر حجم سپرده‌های بانک‌های خصوصی منتخب در ایران

کلیدواژه: درآمد سرانه واقعی ؛ سپرده جاری و قرض الحسنه ؛ سپرده های بلند مدت ؛ نرخ تورم

نویسندگان: صفری، سعیده ؛ رافتی، مریم

ناشر: اقتصاد مالی

پژوهش حاضر به بررسی نقش عوامل اقتصادی و بانکداری الکترونیک بر حجم سپرده های بانک های خصوصی منتخب (بانک اقتصادنوین، سامان، پارسیان، پاسارگاد و ملت) طی دوره زمانی 1386 لغایت 1393 می پردازد. بدین منظور سپرده ها به دو بخش قرض الحسنه و جاری و سپرده های بلندمدت تقسیم و از روش داده های ترکیبی در برآورد مدل... ادامه

سال:1398

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی کارایی شعب بانک‎ها و تعیین عوامل مؤثر بر آن (بررسی موردی شعب بانک سپه استان تهران)

کلیدواژه: بانک سپه ؛ تابع هزینه ؛ شعب بانک ؛ کارایی

نویسندگان: الوانی، سید مهدی ؛ جندقی، غلامرضا ؛ رئیس صفری، مجتبی

ناشر: مدیریت دولتی

این پژوهش به‎دنبال برآورد کارایی شعب و تشخیص عوامل مؤثر بر آن است. داده‎های مورد بررسی، آمار و ارقام 52 شعبه‎ی مختلف بانک مورد نظر در بازه‎ی زمانی (1386-1384) است. برای این کار، در این پژوهش از تابع هزینه‎ی مرزی با استفاده از روش حداکثر درست‎نمایی (ML) استفاده شده است. مدل‎های مورد استفاده در این پژ... ادامه

سال:1391

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی موضوع ربا در قراردادهای «قرض الحسنه» رایج در سیستم تامین مالی ایران

کلیدواژه: بانک ؛ ربا ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: لشکری، محمد ؛ حسینی، سید محمد ؛ معدنی، محمد علی

ناشر: اقتصاد و بانکداری اسلامی

چکیده ربا در شرع اسلام به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مفاسد اقتصاد مطرح است که عموماً در قرض مصداق پیدا می‌کند و از سویی قرض به‌عنوان یکی از روش‌های تجهیز و تخصیص منابع در بانکداری بدون ربای ایران مورد استفاده است؛ لذا به نظر می‌رسد که مراقبت از قراردادهای قرض جهت جلوگیری از ایجاد ربا یا شبهه آن ضروری باش... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تطبیقی الگوهای مختلف وام‌دهی گروهی و اثر آن بر بهبود شمول مالی

کلیدواژه: بانکداری اجتماعی ؛ شمول مالی ؛ قرض الحسنه ؛ وام دهی گروهی

نویسندگان: سلیمی بنی, محمد ؛ قائدامینی, محمد

ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه

تسهیلات‌دهی گروهی یکی از انواع روش‌های مدیریت فرآیندهای تسهیلات‌دهی است که مؤسسات ارائه‌دهنده‌ی خدمات مالی از آن هنگام مواجه با گروهی از مشتریان (مشتریان جمعی) استفاده می‌کنند. این سازوکار نخست در سال 1976 میلادی توسط بانک گرامین بنگلادش به‌دست دکتر محمد یونس ابداع شد و سپس بانک‌های دیگر جهان به پیر... ادامه

سال:1402

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک (مورد مطالعه: بانک قرض الحسنه مهر ایران)

کلیدواژه: ارتباطات توصیه ای ؛ اعتماد ؛ قابلیت اعتماد ؛ کیفیت اطلاعات ؛ مفید بودن اطلاعات ؛ نگرش

نویسندگان: محمد کریمی ، حمیدرضا ؛ غفاری ، محمد

ناشر: کنفرانس ملی اندیشه های نوین و خلاق در مدیریت،حسابداری مطالعات حقوقی و اجتماعی

امروزه اعتماد به برند از اهمیت بالایی در موفقیت کسب و کارها خصوصا در محیط های رقابتی برخوردار است. لذا هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر ویژگی های ارتباطات توصیه ای در اعتماد به بانک و قصد استفاده از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران بود. ارتباطات توصیه ای شامل ابعاد کیفیت اطلاعات، نگرش نسبت به ارتباطات توصی... ادامه

سال:1397

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

القرض المصرفي

کلیدواژه:

نویسندگان: بنا, محمد علي محمد احمد

ناشر: منشورات محمد علي بيضون، دار الكتب العلمية،

... ادامه

سال:1427

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل